Багер Товарач CASE Вече с Електрическо Задвижване
комбиниран багер CASE

CASE пусна на пазара първия багер товарач с електрическо задвижване

На CONEXPO 2020, CASE Construction Equipment стартира първия изцяло електрически багер товарач CASE в строителната индустрия. Концепцията 580 EV (Electric Vehicle), наречена Project Zeus, предлага същата мощност и производителност като багер товарач CASE с дизелов двигател, но с нулеви емисии и значително намалени експлоатационни разходи. Две машини вече са продадени на базирани в САЩ комунални компании, като концепцията е планирана да остане изключителна за северноамериканския пазар.

Багер товарач CASE остава на върха в иновациите

„След проектирането на първия напълно интегриран фабричен багер CASE през 1957 г., остава на върха на иновациите в багери“, казва Егидио Галено, мениджър на продукти за компактна линия, CASE Construction Equipment Europe.

CASE 580 EV и двете продължават това развитие и представлява значителна крачка напред за по-широкия ангажимент на CASE за по-устойчиво бъдеще на строителната техника. Произвеждайки тази концептуална машина, ние доближаваме жизнеспособността на електрифицираното голямо компактно оборудване все по-близо до пазара в Северна Америка.

Зареждате батерията на багер товарач CASE – от вашия гараж

Новия багер CASE 580 EV се захранва от 480-волтова, 90-киловатчасова литиево-йонна батерия. Това може да бъде заредено чрез всяка 220-волтова / трифазна връзка, за да се осигури около осем часа време на работа в зависимост от приложението. Тъй като тази батерия захранва задвижващия механизъм и хидравличните двигатели отделно, силата на прекъсване е същата като на дизеловата машина и общата производителност е подобрена по време на едновременна работа на товарача и задвижващия механизъм.

Работа с багер с значително намалени разходи за експлоатация

Макар и драстично да намали въглеродния отпечатък на бизнеса, се изчислява, че модела на CASE 580 EV биха могли да спестят до 90% в годишните експлоатационни разходи за превозни средства. Това се дължи или на намалени, или на елиминирани разходи за дизелово гориво, моторно масло, дизелова изпускателна течност и дългосрочна поддръжка на двигателя. За допълнителна поддръжка на това, 580 EV стандартно се предлага с CASE SiteWatch ™.

Всичко това се постига при запазване на отличителните характеристики, които операторите очакват от багер товарач CASE, както Галано обяснява: „580 EV изпълнява и работи точно като традиционния багер CASE. Това е от решаващо значение, когато търсите да приложите нови вълнуващи технологии на всяка машина CASE и означава, че операторите могат да изпитат същите възможности за копаене, повдигане и задвижване от много по-тиха и безработица работна среда. “

Партньорите на CASE

Както при ProjectTETRA, концептуалният багер товарач със задвижване на метан, пуснат на пазара bauma 2019. CASE си партнира с Michelin на гумите за 580 EV. Гумите Michelin CrossGrip, използвани на концептуалната машина, се отличават с непосочен дизайн на протектора, което води до изключителна работа, комфорт и висока товароносимост на повърхности, вариращи от асфалт до сняг.

CASE 580 EV представлява първото официално влизане на багер товарач CASE на пазара на електрическо строително оборудване. В партньорство със сестринската си компания FPT Industrial, CASE ще продължи да търси опции за електрификация и алтернативни горива, които правят възможно бъдещото строително оборудване.